🚌 NAJBLIŽŠÍ ZÁJAZD: Čoskoro zverejníme nové termíny
Obchodné podmienky
Tieto Obchodné podmienky sú koncipované so zreteľom na ustanovenia Občianskeho zákonníka (§52 – 54), Zákona č. 170/2018 Z.z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa (§4 a 5 a §7 – 9).
Účastníkmi zmluvného vzťahu sú:
Promo Medium s.r.o., IČO 46558438, DIČ : 2023476708, Živnostenské oprávnenie – “Prevádzkovanie cestovnej agentúry“- zo dňa 19.02.2019 vydal Obvodný úrad v Pezinku,č. živnost. registra 110-212758 (ďalej len CA)
a Objednávateľ – fyzická alebo právnická osoba spôsobilá k právnym úkonom.
1. Fungovanie CA, spôsob objednania sa na zájazd a potvrdenie objednávky, podmienky realizácie zájazdu.
CA je internetová a nemá kanceláriu – kamennú prevádzku. Objednávateľ sa môže na výlet prihlásiť internetom prostredníctvom on-line objednávkového formulára alebo telefonicky.
Ponuka plánovaného zájazdu je uvedená na internetovej stránke CA.
Po prihlásení sa na zájad je CA povinná objednávateľa mailom alebo telefonicky o jeho prihlásení sa na výlet informovať. Súčasne s tým CA objednávateľa oboznámi s platobnými podmienkami za výlet.
Zájazd sa zrealizuje iba v prípade, že sa naň nahlási minimálne 35 záujemcov (ak CA pri konkrétnom výlete nerozhodne inak).
2. Vznik zmluvného vzťahu
Zmluvný vzťah medzi CA a objednávateľom vzniká v momente pripísania platby za zájazd na účet CA zo strany objednávateľa. Objednávateľ zaplatí platbu za zájazd aj za ostatných záujemcov o výlet, ktorých na výlet objednal.
Právo účasti na zájazde vzniká objednávateľovi a ďalším osobám, ktoré on na zájazd objednal, až zaplatením dohodnutej ceny zájazdu v plnej výške.
3. Cena zájazdu platobné podmienky a spôsob platby za zájazd
Ceny výletov sú zmluvnými cenami dojednanými dohodou medzi CA a objednávateľom a sú vždy uvedené na internetovej stránke CA.
V prípade, že po objednaní sa objednávateľa na zájazd sa cena zájazdu zvýši, má objednávateľ nárok na priznanie takej ceny zájazdu zo strany CA, aká bola v momente jeho prihlásenia sa na zájazd.
V prípade, že po objednaní sa objednávateľa na zájazd sa cena výletu zníži, vráti CA objednávateľovi rozdiel v cene pôvodného a zlacneného zájazdu najneskôr v deň konania zájazdu.
Platbu za zájazd platí objednávateľ vždy v plnej výške, bez zálohy (ak sa s CA nedohodol inak), vždy do 5 pracovných dní od prihlásenia sa na zájazd (ak sa s CA nedohodol inak), prevodom na účet CA alebo priamym vkladom na účet CA v hociktorej pobočke SLSP (tento vklad je bez poplatku!).
Pri prevode alebo priamom vklade na účet CA objednávateľ uvedie nasledovné údaje:
- číslo účtu (IBAN) :SK5909000000005121812438
- špecifický symbol :identifikačné číslo zájazdu, ktoré je uvedené v pravom hornom rohu zájazdu po jeho otvorení si na internetovej stránke CA
- variabilný symbol :telefónne číslo objednávateľa bez prvej nuly
Ak objednávateľ nie je vlastníkom pripojenia na internet, oznámi mu všetky údaje potrebné k platbe CA telefonicky alebo osobne.
4. Práva a povinnosti objednávateľa
Práva objednávateľa :
– zúčastniť na zájazde za ktorý objednávateľ CA zaplatil.
– vyžadovať od CA informácie, ktoré sa zájazdu týkajú,
– odstúpiť od účasti na zájazde kedykoľvek pred termínom konania zájazdu za podmienky uhradenia zmluvnej pokuty (stornopoplatku), ak na ňu CA vznikol nárok podľa týchto Obchodných podmienok
– reklamovať nedostatky zájazdu a trvať na vybavení reklamácie v súlade s článkom 6 týchto Obchodných podmienok,
– trvať na ochrane osobných údajov podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktoré CA od objednávateľa požaduje z dôvodu jeho prihlásenia sa na zájazd. Týmito údajmi sú meno a priezvisko objednávateľa, jeho telefonický kontakt, prípadne mailová adresa.
– hocikedy mailom alebo telefonicky oznámiť CA pred začiatkom zájazdu, že sa namiesto objednávateľa zájazdu zúčastní iná osoba (náhradník). V takomto prípade sa zmluvný vzťah medzi CA a objednávateľom dňom oznámenia ruší a CA vráti objednávateľovi celú platbu za zájazd do 5 dní od oznámenia. CA následne kontaktuje náhradníka ako nového objednávateľa a dohodne sa s ním na termíne a spôsobe platby za zájazd.
Povinnosti objednávateľa :
– pravdivo a úplne uviesť CA požadované údaje potrebné k jeho prihláseniu sa na zájazd,
– dostaviť sa na miesto odchodu v stanovenom čase s osobnými dokladmi
– zodpovedať počas zájazdu za konanie osôb mladších ako 15 rokov, ktoré objednávateľ na zájazd prihlási,.
– riadiť sa pokynmi CA, sprievodcu, alebo iného určeného zástupcu CA a dodržiavať stanovený program zájazdu
– počínať si tak, aby nedošlo ku škodám na zdraví alebo majetku na úkor ostatných účastníkov zájazdu, dopravcu alebo CA,
– zdržať sa konania a správania, ktoré by mohlo ohrozovať, poškodzovať alebo obmedzovať ostatných účastníkov zájazdu,
– uhradiť prípadnú škodu, ktorú objednávateľ (prípadne osoby s ním na výlet prihlásené) na zájazde spôsobil.
5. Práva a povinnosti CA
Práva CA:
– požadovať od objednávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty (stornopoplatku) ak na ňu CA vznikol nárok podľa článku 7 týchto Obchodných podmienok,
– zrušiť zájazd v prípade, že nebude prihlásený minimálny počet záujemcov o výlet,
– nevrátiť platbu za zájazd objednávateľovi, ktorý sa v deň konania zájazdu nedostavil na miesto nástupu na zájazd
– vylúčiť zo zájazdu objednávateľa alebo osoby s ním na zájazd prihlásené v prípade, že sa počas zájazdu správajú hrubo, nekultúrne či hlučne, nadmerným požitím alkoholu alebo omamných látok či iným nevhodným správaním obťažujú ostatných účastníkov zájazdu, nedodržiavajú pokyny CA, narúšajú plynulý časový priebeh výletu či poškodzujú cudzí majetok. V takomto prípade je zástupca CA oprávnený vyvodiť voči takýmto osobám postih v podobe ich vylúčenia z zájazdu a ďalšej prepravy.
Povinnosti CA:
– obstarať objednávateľovi zájazd tak, ako je to uvedené v popise zájazdu na internetových stránkach CA,
– mať až do termínu konania zájazdu tento zájazd uvedený na internetovej stránke tak, aby sa mohol objednávateľ hocikedy oboznámiť s jeho obsahom,
6. Reklamácie a zodpovednosť za škody
V prípade, že program zájazdu nezodpovedá programu výletu uvedenému na internetových stránkach CA, má objednávateľ právo na reklamáciu zájazdu.
Objednávateľ podáva reklamáciu ihneď po zistení skutočnosti k reklamácii oprávňujúcej a to priamo na mieste u povereného zástupcu CA. Reklamáciu je nutné podať písomne.
Ak objednávateľ nespísal reklamáciu hneď na mieste počas konania výletu, má aj naďalej nárok na jej vybavenie, najneskôr však do 7 dní od skončenia zájazd, inak právo na reklamáciu zaniká. V takomto prípade pošle reklamáciu poštou na adresu CA.
Na všetky reklamácie podané v súlade s týmito Obchodnými podmienkami je CA po prešetrení povinná odpovedať písomnou formou a to najneskôr do 30 dní od doručenia reklamácie.
7. Odstúpenie od zmluvy, zrušenie zájazdu
CA môže pred začiatkom zájazdu zrušiť zmluvný vzťah s objednávateľom len z dôvodu zrušenia zájazdu alebo z dôvodu porušenia zmluvne dohodnutých povinností zo strany objednávateľa.
Oznámenie CA o zrušení zmluvného vzťahu pošle CA objednávateľovi mailom alebo mu túto skutočnosť oznámi telefonicky.
CA v prípade zrušenia zájazdu vráti objednávateľovi jeho platbu za zájazd v plnej výške do 5 dní od zrušenia výletu.
Objednávateľ má právo zrušiť zmluvný vzťah s CA (odhlásiť sa z zájazdu) kedykoľvek pred začiatkom zájazdu bez udania dôvodu.
Oznámenie o odhlásení sa z zájazdu oznámi objednávateľ CA mailom alebo telefonicky.
Ak sa objednávateľ odhlási z výletu 7 a viac dní pred termínom jeho konania, má nárok na vrátenie celého poplatku za výlet.
Ak sa objednávateť odhlási z výletu 7 a menej dní pred termínom jeho konania, nemá nárok na vrátenie platby za výlet.
Rozhodným dňom na uplatnenie stornopoplatku zo strany CA k objednávateľovi je termín zrušenia zmluvného vzťahu (odhlásenia sa z zájazdu), tzn. odoslanie mailu alebo telefonát cestovnej agentúre.
8. Poistenie insolventnosti
V súlade so Zákonom č. 170/2018 Z.z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov CA nie je povinná mať uzavretú zmluvu o poistení zájazdu pre prípad úpadku.
9. Ustanovenie o preprave
Kupujúci berie na vedomie,že Služby spočívajúce v preprave osôb a vecí zo –
Železničná stanica,Holubyho,90201,Pezinok do Shopping City Sud,Wien,Rakúsko
sú CA sprostredkované od dopravcu: Martin Kovačovský,Jesenského 17,
902 01,Pezinok,IČO:47 662 433,DIČ:1045375606
Ak vznikne kupujúcemu z prepravy ujma na zdraví alebo škoda na batožine prepravovanej spoločne s ním alebo ak vznikne škoda na veci, ktorú mal kupujúci pri sebe, nahradí ju dopravca podľa ustanovení o náhrade škody spôsobenej prevádzkou dopravných prostriedkov.
Škodu spôsobenú na batožine prepravovanej oddelene od kupujúceho dopravca nahradí podľa ustanovení o náhrade škody pri preprave veci.
Kupujúci je povinný sa v priebehu prepravy riadiť prepravným poriadkom dopravcu.
Kupujúci berie na vedomie, že v prípade porušenia povinnosti uvedenej v predchádzajúcej vete má poskytovateľ právo Služby neposkytnúť a cenu za Služby si bez náhrady ponechať.
10. Záverečné ustanovenia
Tieto Obchodné podmienky platia pre účastníkov zájazdov CA.
Objednávateľ zaplatením ceny zájazdu v prospech CA a tým aj vstupom do zmluvného vzťahu s CA potvrdzuje:
- že sa v plnom rozsahu oboznámil s popisom zaplateného zájazdu na internetovej stránke CA
- že mu CA telefonicky alebo osobne (ak nie je majiteľom pripojenia na internet) podrobne objasnila všetky podrobnosti zájazdu tak, ako je to uvedené na internetových stránkach CA
- že sú mu známe tieto Obchodné podmienky a súhlasí s nimi,
- že porozumel všetkým skutočnostiam uvedeným v týchto Obchodných podmienkach a bude ich rešpektovať a dodržiavať,
- že si nie je vedomý žiadnych obmedzení, ktoré by mu bránili v riadnej účasti na zájazde.
Objednávateľ zároveň potvrdzuje, že so všetkými podrobnosťami zájazdu oboznámil aj ostatných objednávateľov zájazdu, ktorých na zájazd spolu s ním prihlásil.
PREAMBULA:
Účelom zmluvy je zaistiť autobusovú dopravu z Pezinka do nákupného centra SCS Shopping City SUD( Rakúsko) a späť vrátane služieb technického delegáta.
Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Zmluvu možno uzavrieť len v slovenskom jazyku.
Znenie obchodných podmienok môže poskytovateľ meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.